Rekruttering

Rekruttering af den rigtige medarbejder til jobbet.


Rekruttering af en ny medarbejder er en tidskrævende proces. Men det er afgørende, at det gøres grundigt, så I får en langvarig relation.


Målet er naturligvis at ansætte den rigtige person - fagligt og personligt - til det ledige job. I som arbejdsgivere har naturligvis en masse viden om den faglige side af jobbet. I har nok også nogle ønsker om personlige egenskaber hos jeres nye medarbejder. De kan afdækkes i en struktureret samtale.


Ved hjælp af Garuda Kompetenceprofiler skaber vi en samtale, der altid gør jer som arbejdsgivere (og oftest også kandidaten selv) klogere på hendes personlige præferencer - mennesket bag ansøgningen.


Her får vi god snak om, hvad der motiverer kandidaten, hvordan kandidaten bidrager til samarbejdet, hvad kandidaten forventer af opbakning og meget mere.


Oftest deltager jeg i 2. samtale med jeres 3-4 spidskandidater - sammen med jer. 


Jeg kvalificerer rekrutteringsprocessen.